Dieta z wyborem menu dostępna od 01.04.2023.
Dieta pudełkowa z wyborem menu – jak to działa?
Dieta z wyborem menu jest nowym rozwiązaniem dla osób pragnących samodzielnie komponować swoje menu. W tym krótkim artykule przedstawimy korzyści pakietu oraz instrukcje, jak w prosty sposób złożyć zamówienie.
Catering dietetyczny z wyborem menu – dlaczego warto?
- Wybierając pakiet pięciu posiłków, codziennie masz do wyboru cztery możliwości każdego dania (śniadania, II śniadania, obiadu, podwieczorku, kolacji).
- Posiłki mogą mieć tą samą kaloryczność lub każdy inną, Ty o tym decydujesz.
- Zamawiasz dowolną liczbę dań, od trzech do nawet siedmiu.
- Decydujesz, które posiłki do Ciebie trafią. Nie jadasz śniadań? Przywieziemy pakiet bez niego!
- Możesz skomponować swoje menu 14 dni do przodu.
Jak złożyć zamówienie – krok po kroku
1. Wybór miasta oraz programu
Pakiet standardowy to wszystkie diety, które już wcześniej znajdowały się w naszej ofercie. Wybór menu pozwala na samodzielną konfigurację jadłospisu, według własnych potrzeb i upodobań.
2. Wybór wariantu
Decydujesz na jakiej diecie będzie opierał się Twój jadłospis, jaka będzie jego kaloryczność oraz jakie posiłki będą się w nim znajdowały (tę opcję możesz później zmienić).
3. Termin dostawy oraz długość zamówienia
Ten etap nie uległ zmianie, standardowo wpisujesz ilość dni zamówienia oraz datę dostarczenia.
4. Konfiguracja menu
Nowy krok, w którym decydujesz co trafi do twojej torby i w jakiej ilości. Klikając na wybrany dzień w kalendarzu, wybierasz spośród dostępnych opcji posiłków. W tym punkcie masz także możliwość dodania lub odjęcia posiłków oraz zmiany kaloryczności wybranych dań.
Tworząc własne menu trzeba liczyć się z ryzykiem nieosiągnięcia kaloryczności wybranej w początkowym etapie zamówienia. Posiłki różnią się wartością odżywczą, klikając na ikonę informacji, widzimy szczegóły dotyczące każdego dania.
Wymiany na posiłki o tej samej kaloryczności z innych wariantów diety z wyborem menu są darmowe. Wymiany na posiłki z innych kaloryczności mogą skutkować dodatkowym kosztem lub odjęciem pewnej kwoty od całkowitej ceny dnia.
Pozostałe etapy składania zamówienia nie uległy zmianie. Następuje wybór dodatków, kolejno przejście do podsumowania (tutaj możesz dodać kod rabatowy, jeżeli go posiadasz), uzupełnienie danych oraz płatność.
5. Konfiguracja zamówień w panelu klienta
Wprowadzanie zmian w pakiecie jest możliwe również po złożeniu i opłaceniu zamówienia.
6. Dodawanie posiłków i dodatków w panelu klienta
Klikając na wybrany dzień w kalendarzu widzisz posiłki, które zostały wybrane przy składaniu zamówienia. Dodanie posiłków oraz dodatków umożliwiają pola: “Dodaj kolejny posiłek” lub “Dobierz dodatki”.
Kolejnym krokiem jest wybór typu posiłku (śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) oraz kaloryczności.
W następnym etapie zobaczysz dostępne posiłki oraz liczbę punktów, które zostaną odjęte. Wartość punktów lojalnościowych przeliczana jest na złotówki, 100 punktów = 1 zł. Jeżeli nie masz wystarczającej ilości punktów w “skarbonce” system poinformuje Cię o możliwości jej doładowania.
Anulowanie posiłków w panelu klienta
Jeżeli chcesz zrezygnować z posiłku, kliknij przycisk “Zmień” obok nazwy posiłku.
Poniżej pojawi się przycisk “Anuluj posiłek” oraz podsumowanie.
Koszt anulowanego posiłku zwracany jest w formie punktów do “skarbonki”.
7. Ważne informacje
- Wymiana posiłków dostępna jest tylko w pakiecie z wyborem menu.
- Korzystanie z opcji diety z wyborem menu wymaga założenia panelu klienta.
- Wymiany w diecie sportowej dotyczą tylko kaloryczności 2100 oraz 2500.
- Na jeden dzień zamówienia składa się od 3 do 7 pudełek (posiłków).
- Możliwa jest konfiguracja 14 dni diety, licząc od dnia składania zamówienia.
- Wszelkie zmiany w swoim panelu klienta należy wykonać lub zgłosić z 48h wyprzedzeniem.
- Wszystkich zmian związanych z pakietem wyboru menu (konfiguracji, dodania lub odjęcia posiłku, zmiany kaloryczności) może dokonać tylko i wyłącznie klient za pośrednictwem panelu klienta.
- Wybrany przez klienta wariant (np. dieta wegetariańska) jest bazą na której następuje konfiguracja menu. Inne dostępne posiłki mogą nie spełniać założeń wybranej diety. Klient sam decyduje co znajdzie się w zamówieniu.
- Po złożeniu i opłaceniu zamówienia w pakiecie wyboru menu, nie będzie możliwa zmiana kaloryczności posiłków. Dostępna jest opcja dodania nowych posiłków w dowolnej kaloryczności.
- Wszelkie zmiany dokonywane po procesie złożenia i opłacenia zamówienia (dodanie lub odjęcie posiłku) finansowane są ze środków znajdujących się w “skarbonce”. Jeżeli klient nie posiada wystarczającej ilości punktów, może je doładować poprzez płatność internetową.
- Cena końcowa pakietu zależy od rodzaju, kaloryczności oraz ilości wybranych posiłków.
- Jeśli klient korzystał z kodu rabatowego podczas składania zamówienia, ceny dodania posiłków w panelu uwzględniają także rabat z tego kodu (są pomniejszone o wartość % kodu). Kod działa więc zarówno w koszyku, jak i podczas edycji tej samej diety w panelu klienta.